منوی دسته بندی

حریم خصوصی کاربران در انرژی محور پیشرو – بررسی 4 نکته مهم

حریم خصوصی کاربران در هنگام خرید از انرژی محور پیشرو بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است. بدهی است که اطلاعات ارسال شده از جانب مشتری به رسم امانت نزد انرژی محور باقی خواهد ماند. مجموعه انرژی محور با توجه به حریم شخصی کاربران عزیز، تنها برای خرید کالا، اطلاعاتی را از کاربر دریافت می کند. لذا برای ارسال محصولات از کاربران اطلاعاتی مانند شماره ملی، آدرس، کدپستی، شماره تلفن و موارد دیگر دریافت می شود تا پردازش و ارسال کالا در سریع ترین زمان ممکن انجام شود. در صورتی که هرگونه مشکلی بوجود آمدن انرژی محور می تواند با استفاده از این اطلاعات، هویت اصلی خریدار را مشخص کرده و پاسخگوی کاربران باشد.

نکته مهم

ثبت آدرس، کد پستی، کد ملی و … توسط مشتری به منزله تایید و صحت آن ها است و در صورتی که این اطلاعات ناقص ثبت شوند، انرژی محور برای دریافت اطلاعات تکمیلی با کاربران تماس می گیرد.


حریم خصوصی کاربران در انرژی محور پیشرو – بررسی 4 نکته مهم

حریم خصوصی کاربران در انرژی محور پیشرو – بررسی 4 نکته مهم


بررسی شرایط حریم خصوصی کاربران در هنگام خرید از انرژی محور پیشرو

شرایط حریم خصوصی کاربران در هنگام خرید از انرژی محور پیشرو بر اساس قوانین جمهوری اسلامی ایران است. در نتیجه موارد زیر به عنوان نکات مهم این قوانین لحاظ می شود:

  • کلیه فعالیت های وب سایت انرژی محور مبتنی بر قوانین تجارت الکترونیک انجام می شود و تمامی اطلاعات کاربران نزد انرژی محور محفوظ می باشد.
  • انرژی محور به هیچ عنوان اطلاعات کاربران را در اختیار شرکت های تبلیغاتی قرار نداده و فقط ممکن است به منظور بهینه سازی وب سایت و تحقیقات بازاریابی با مشتریان خود تماس بگیرد.
  • انرژی محور ممکن است به منظور رعایت قوانین وب سایت نظرهای ارسالی کاربران را ویرایش کند. کاربران ضمن استفاده از خدمات وب سایت انرژی محور، حق ویرایش اطلاعات و استفاده از آنها را در چارچوب فوق الذکر به انرژی محور اعطا نموده و حق اعتراض را از خود سلب می نمایند.
  • انرژی محور همانند سایر وب سایت ها تنها از جمع آوری IP استفاده می کند. اطلاعات شخصی کاربران نزد سایت انرژی محور محفوظ می باشد و از دادن اطلاعات کاربران به شخص یا سازمان دیگر خودداری می کند مگر اینکه با حکم مقام قضایی یا اداری صالحه یا طبق قوانین و مقررات رایج کشور موظف به ارائه اطلاعات شود. در صورت ارائه اطلاعات طبق حکم قضایی، هیچ گونه مسئولیت قانونی مبنی بر جبران خسارت برای انرژی محور وجود ندارد و کاربران با اعلام رضایت خود در استفاده از خدمات وب سایت حق هرگونه اعتراض را از خود سلب نموده اند.

 

در صورت وجود هرگونه سوال می توانید از طریق تلفن های درج شده در سایت با واحد پشتیبانی تماس حاصل فرمایید.

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی، تولید و سئو توسط مجموعه داده کاوان دینا انجام شده است.