منوی دسته بندی

قوانین مرجوعی کالا در انرژی محور پیشرو – 3 نکته مهم

قوانین مرجوعی کالا در انرژی محور پیشرو بر اساس استاندارد ها و مقررات شرکت تنظیم شده است. قبل از سفارش کالا باید به خوبی از این قوانین مطلع باشید. در هنگام خرید آنلاین کمک فنر بهتر است که نگاهی به این قوانین و روش های ارسال بیندازید تا به خوبی با فرآیند خرید محصولات انرژی محور پیشرو آشنا شوید.

بررسی قوانین مرجوعی کالا در انرژی محور پیشرو

  • محصول به هر روشی از ارسال کالا به دست خریدار رسید، خریدار موظف است جنس را بررسی و اگر از نظر ظاهری آسیبی توسط شرکت ارسال کننده محصول ایجاد شده است، جنس را تحویل نگرفته و بلافاصله با مجموعه انرژی محور پیشرو تماس حاصل فرماید.
  • در صورتی که محصولات خریداری شده توسط کاربر مورد تایید قرار گیرد یا از نظر فنی مشکل تشخیص داده شود، خریدار موظف است ظرف مدت ۲۴ ساعت با انرژی محور تماس حاصل گرداند و محصول را به صورت کامل و با هماهنگی به شرکت انرژی محور ارسال نماید.

نکات مهم

بدیهی است هزینه ارسال و مرجوعی کالا بر عهده مشتری است.

  1. در صورتی که گروه کارشناسان انرژی محور، کالای مرجوعی و عیب و ایراد آن را تایید کنند هزینه کالا و ارسال به کاربر عودت داده می شود.
  2. در صورتی که در زمان مقرر تماسی حاصل نگردد فرض بر ارسال درست محصول و دریافت سالم آن توسط کاربر تلقی شده و هیچگونه درخواستی پذیرفته نمی شود.
  3. هزینه کنسل یا عودت کالا بر عهده مشتری است که از اصل مبلغ فاکتور بغیر از هزینه بسته بندی و ارسال کسر و به حساب مشتری ظرف ۲۴ تا ۷۲ ساعت به حساب مشتری واریز می گردد.

قوانین مرجوعی کالا در انرژی محور پیشرو – 3 نکته مهم

قوانین مرجوعی کالا در انرژی محور پیشرو – 3 نکته مهم


قوانین مرجوعی کالا

قبل از اینکه اقدام به خرید آنلاین کمک فنر کنید بهتر است که این قوانین را یکبار مطالعه کنید. هدف ما از این قوانین ایجاد یک تجربه خرید لذت بخش به همراه جلب رضایت مشتری و کسب اطمینان است. این قوانین عبارتند از:

  1. کالای مرجوع شده باید با کالای ارسال شده و فاکتور شده مطابقت داشته باشد. کالا های دیگر را نمی توان به عنوان مرجوعی ارسال کرد.
  2. محصول مرجوع شده باید در کارتن یا جعبه اصلی خود به همراه هولوگرام باشد و هیچگونه پارگی و از بین رفتن جعبه مورد قبول نمی باشد.
  3. هنگام ارسال محصول معیوب خریدار موظف است تمامی اقلام دریافتی را اعم از: محافظ جعبه و تمامی متعلقات همراه، فاکتور محصول، در صورت وجود هدایای ارسالی و … را ارسال و مرجوع نماید.
  4. استفاده از محصول شرایط عودت جنس را تغییر داده و پذیرش عودت جنس به تشخیص کارشناسان انرژی محور می باشد.
  5. سفارش، ارسال و دریافت جنس توسط خریدار باید با دقت صورت گیرد و امکان تعویض انتخاب جنس اشتباه توسط خریدار وجود دارد.

انرژی محور مسئولیتی در مقابل تحویل کالا به افراد دیگر ندارد و کالا تنها به فرد خریدار تحویل داده می شود.

نکته مهم:

امکان لغو و یا تغییر سفارش تنها تا زمان قبل از ارسال محصول امکان پذیر می باشد و بعد از آن امکان تغییر آن وجود ندارد.

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی، تولید و سئو توسط مجموعه داده کاوان دینا انجام شده است.