منوی دسته بندی

پروژه های ما – معرفی 4 نمونه از پروژه های انرژی محور پیشرو

پروژه های ما- مجموعه انرژی محور پیشرو به عنوان یک شرکت برتر فنی و مهندسی در زمینه طراحی و تولید ماشین آلات صنعتی نیز فعالیت می کند. این مجموعه با استفاده از دانش فنیی و تخصص مهندسین و تکنیسین های خود در زمینه های مختلف صنعتی نیز فعالیت می کند.

معرفی برخی از پروژه های ما

شرکت انرژی محور تولید کننده انواع ماشین آلات و دستگاه های صنعتی است که برخی از آنها عبارتند از:

  1. دستگاه ته بند لوله هات اسپینینگ
  2. دستگاه مارکینگ
  3. دستگاه برش لوله
  4. خط تولید کمک فنر و قطعات خودرو
پروژه های ما – معرفی 4 نمونه از پروژه های انرژی محور پیشرو

درباره شرکت انرژی محور پیشرو

شرکت انرژی محور، به عنوان تولید کننده تخصصی کمک فنر و تولید کننده تخصصی ماشین آلات صنعتی در ایران شناخته می شود. اهداف ماموریت مستمر ما، پیاده سازی روش های نوآورانه برای افزایش رضایت مشتری؛ سرعت خدمات و سهولت تراکنش ها برای نیازهای مختلف مشتری است. درک موقعیت هر مشتری و اثبات یک راه حل قابل اعتماد، هسته اصلی عملیات ما است. تولید یک محصول با کیفیت منطبق بر استاندارد های جهانی برای مشتریان به عنوان هدف اصلی مجموعه شناخته می شود.

درباره شرکت انرژی محور پیشرو

شرکت انرژی محور در راستای ارتقا صنعت خودروسازی و ساخت تجهیزات صنعتی فعالیت دارد. این شرکت در سال ۱۴۰۱ به عنوان یک مجموعه دانش بنیان فعالیت خود را آغاز کرده است. رسالت ما تولید کمک فنر تولید داخلی مناسب برای انواع خودروهای ایرانی است. شرکت ما در راستای کمک به تحقق شعار اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی در زمینه قطعه کمک فنر خودرو فعالیت دارد.

تمامی حقوق محفوظ است. طراحی، تولید و سئو توسط مجموعه داده کاوان دینا انجام شده است.